Avatar billede TKA Novice
29. maj 2014 - 13:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iphone kode

Hej alle eksperter

Jeg har en lillesøster på 7 år, og hun sad idag og spillet et spil på min mobil. men hun valgte så at gå ind i indstillinger og lave en eller anden random kode som hun ikke kan huske nu. Så nu står jeg med min iphone 5 me kode, som jeg ikke kender. Og min power knap virker ikke, så det er ikke muligt at få den i dfu mode og gendanne den sådan. Jeg har sikerhedkopieret den for et par dage siden,så det er ikke noget problem.

Har i en måde man kan gendanne en iphone på eller få fjernet koden?

-Tobias_Kold
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 13:40 #1
Tilslut din iphone til din pc og åbn itunes og gendan den.
Avatar billede TKA Novice
29. maj 2014 - 14:15 #2
Nej det kan jeg ikke bare Blueeyes. for jeg skal give adgang på mobilen. jeg skal svare via iphonen :D
Avatar billede TKA Novice
29. maj 2014 - 14:25 #3
Har fundet ud af det. jeg slukkede den, og da den var slukket holdte jeg home knappen inde imens at jeg tilsluttede den til itunes.

Ellers tak for hjælpen
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 16:06 #4
Du skrev ellers du ikke kunne dlukke den...
Avatar billede Marr14 Nybegynder
24. november 2014 - 10:22 #5
Hvordan kan du et, når den selv tænder?
Den tænder ligeså snart den bliver sat til computeren?