Avatar billede TKA Novice
30. maj 2014 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kode på iPhone 5

Hej

Jeg har en lillesøster som sad og spillede på min iPhone 5 idag. Hun havde så være inde i mine indstillinger og lave en eller anden random kode som hun ikke kan huske. Så nu står jeg med en iphonen 5 med med en kode som jeg ikke kender! Kan man fjerne den på en eller anden måde? Jeg kan ikke bare gendanne den. Fordi så skal jeg godkende computeren først. Og det gøres inde på iphonen. Og den kan ikke sættes i DFU mode fordi min power knap ikke virker.
Mange tak på forhånd

-Tobias Kold
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2014 - 19:29 #1
Kontakt apple. Hvis vi andre kom med / havde en standardopskrift på at bryde koden, så kunne alle jo pirate andres telefoner.
Avatar billede TKA Novice
30. maj 2014 - 19:42 #2
Skal man virkelig kontakte Apple? Kan man ikke bare gendanne den? På en eller anden måde
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2014 - 19:59 #3
Det ville de så også kunne i de lande, hvor alle de stjålne iphones havner. Telefonen har et unikt nummer som de har registreret. Og hvis du kan bevise at du er ejer, så kan de låse den op.
Avatar billede TKA Novice
30. maj 2014 - 20:09 #4
Det kan da ikke passe med så meget besvær bare fordi man har glemt sin kode. Men hvis min power knap kommer til at virke, så kan jeg vel godt sætte den i DFU mode og gendanne den sådan?
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2014 - 20:11 #5
Få repareret din power knap og stop med at lave flere tråde om det samme problem!

Hvis det var så nemt, hvad ville pointen så være med apples sikkerhed?
Avatar billede TKA Novice
30. maj 2014 - 20:18 #6
Tak for hjælpen Claes
Sender du lige svar
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2014 - 20:25 #7
bare luk