Avatar billede catflap141 Nybegynder
11. juni 2014 - 17:27 Der er 7 kommentarer

Køb af webdesign

Hejsa, jeg skal købe mig til en der kan lave en semiproff hjemmeside, det skal ikke være for dyrt.. kender i et godt firma?
Avatar billede conz Juniormester
11. juni 2014 - 17:37 #1
Du kan sende mig en PM, så kan vi kigge på det. Prisen afhænger naturligvis af kompleksiteten, men jeg er rimelig og til at forhandle med. Dog intet firma.
Avatar billede catflap141 Nybegynder
11. juni 2014 - 19:54 #2
Hej betalyte

Jeg vil først sige tak for tilbuddet, men jeg leder efter et firma.. vil du anbefale et..
Avatar billede repox Seniormester
11. juni 2014 - 20:43 #3
Er det nok med en momsregistreret freelancer? Så er du velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede catflap141 Nybegynder
11. juni 2014 - 21:07 #4
Hej igen

Det er meget sødt af jer at tilbyde hjælp. men jeg kan godt selv lave hjemmesider, er programmør... men har brug for et professionel site, der har styr på layout, addword, seo.. og det hele, så jeg ikke skal lave mere end nødvendigt. og de kan kontaktes når der er brug for det..

men tak for tilbuddene !
Avatar billede repox Seniormester
11. juni 2014 - 22:12 #5
Design giver dig jo ikke svarene på hverken seo eller adwords - det er dig som udvikler der skal tage højde for det ud fra designet.

Som sagt, du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for en professionel designer. Jeg har en freelancer i mit netværk der til dagligt sidder i et bureau.
Avatar billede TIversen Novice
18. juni 2014 - 21:11 #6
Hej!

Jeg har netop skrevet en god (synes jeg selv) artikel om hvad man skal være opmærksom på når man skal ud og købe en hjemmeside.

Måske kan du bruge nogle af de fif og anbefalinger jeg har skrevet i den:

Læs mere her:
http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Startviden/koeb-hjemmeside.php
Avatar billede FrederikDenmark Nybegynder
28. juni 2014 - 22:26 #7
http://www.one.com/da/

Kan anbefale dig one.com jeg kender fra en af mine venner der har udlejnings ejendomme og jeg har hjulpet med opsætning af hans side og derfor kan jeg varmt anbefale one.com der også har et stort udvalg af designs. Det koster 14 kr om måneden men du kan selv læse mere på deres hjemmeside.

MVH Frederik