Avatar billede nixon Novice
15. juni 2014 - 00:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

speciel formatering af tal i celle

Jeg har en udfordring jeg ikke kan finde en løsning på

Jeg vil gerne lave en formatering af 12345678, så den kommer til at se sådanne ud 123.456.78 men når jeg laver min egen formatering ###.###.## så kommer følgende resultat 12.345.678

Hvordan gør jeg?
Avatar billede natkatten Mester
15. juni 2014 - 07:54 #1
Idet jeg forudsætter, at du vil have vist punktummer (og at der altså ikke er tale om et decimaltal), så kan du tvinge visningen igennem ved at lave denne brugerdefinerede formatering:

###"."###"."##
Avatar billede nixon Novice
15. juni 2014 - 11:36 #2
Mange tak, har ikke kunne finde noget information med " men det fungere :) ..

Lægger du et svar :D
Avatar billede natkatten Mester
15. juni 2014 - 21:00 #3
Et svar.

Benytter det selv til at "sætte tekst ind" i numeriske felter. F.eks. #.### "kg." eller lignende.