Avatar billede bqnke Nybegynder
19. juni 2014 - 21:59 Der er 3 kommentarer

En forspørgelse om hvordan?

Jeg er gammel php programør.
Jeg har ikke været i gamet i nogen år, derfor søger jeg et lille spark til at komme igang med et lille projekt.

Det jeg vil gøre er at lave et script der kan tjekke om folk har købt fra en ads annonce, hvis de har vil jeg sende dem videre til en ny.

Er det her overhovdet muligt hvis ja?

hvordan ville du så programere det ?

forstil jer det sådan spar 10% hvis du køber i den første annonce, og så for du 20% på den næste og til sidst 30%. hvis du gennem går dem en efter en :)

altså en side 1, 2, og 3 .

Det skal programeres på en måde så det også kan ses på smart phones, ikke som app bare som website.

Du skal ikke programere det for mig.
Bare fortælle mig hvordan du vil gøre det .

God aften mvh Nicolai.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. juni 2014 - 22:18 #1
Snakker vi en bruger som kommer til en side og går fra ad1 -> ad2 og ad3 ?

Hvis ja, så ville jeg gemme info i session.
Avatar billede bqnke Nybegynder
19. juni 2014 - 22:32 #2
snakker en bruger der gennemføre side 1! men kun hvis han gør det bliver han sendt til side 2
Avatar billede HBP2 Praktikant
21. juni 2014 - 00:06 #3
Du skal jo ligesom vide om brugeren har købt noget, eller "gennemført" en side (hvad det så end vil sige?). Hvordan ved du det? Er det gemt i en database? Skal du spørge en anden server om det er tilfældet? Eller kan du selv gemme det i cookies?