Avatar billede snothvalpen Nybegynder
21. juni 2014 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Korrekt sammensætning,

Min lillebror spurgte mig til råds ang. en PC der kan håndtere lidt af hver. Både skole arbejde, men også gaming. Og ved gaming snakker vi ikke crysis på ultra.

Jeg har valgt grafikkort som sidder i min egen, da jeg er ganske tilfreds med ydeevnen.

Men må desværre erkende at jeg ikke har al verdens "know how", så høre gerne om mulige kompatibilitets problemer eller andet ang. dette setup. Mangler jeg evt noget hardware?

På forhånd tak.

Budget 6.000-7.000 ALT inkl. Det vil sige mus, tastatur og skærm. På viste forslag mangler kabinet og tastatur, men det mener jeg selv han skal have lov til at vælge. ;)

http://i61.tinypic.com/2qv41te.png
Avatar billede snothvalpen Nybegynder
21. juni 2014 - 17:24 #1
Ville det hjælpe hvis jeg smed flere point i hatten? Ser meget gerne at få et svar.. :D
Avatar billede snothvalpen Nybegynder
16. august 2014 - 14:58 #2
Tak for hjælpen