Avatar billede kasper1980 Nybegynder
22. juni 2014 - 17:11 Der er 1 kommentar

Byg ny HTPC

Jeg har en ASRock ION 330ht-bd som efterhånden har et par år på bagen. Derfor vil jeg gerne have en ny kraftig HTPC, men skal jeg bygge selv heller købe en ny færdigsamlet ASRock VisionX 420D:

http://www.proshop.dk/Stationaer-Mini-PC-Barebone/ASRock-VisionX-420D-2430056.html

??
Jeg vil gerne have så den kan trække nogle spil f.eks "Diablo 3" osv...(Ved ik så meget om de spil der spilles pt) Jeg er ik ude efter en heller anden monster gamer stadionær pc, da jeg bruger 51" fladskærm, så den skal passe ind under fjernsynet i tv reolen....
Avatar billede juleulven Nybegynder
22. juni 2014 - 18:53 #1
tjae ... jeg har en "selvbyg" HTPC stående jeg ikke burger længere ...

Det er i5, 4GB Ram, 750GB HDD, onboard HDMI, Silverstone cabinet, blueray læser, DVB-C Ekstern TV-Tuner mv.

er komplet lydløs....

noget der har interesse?