Avatar billede Degn_1 Nybegynder
24. juni 2014 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 8.1 Pro

Hej Eksperter

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, som går på, om det Windows 8.1 Pro som Microsoft sælger på deres store, er en version som jeg kan flytte fra computer til computer efter behov? eller om det er en OEM version, som kun kan installeres på én computer?
Avatar billede Degn_1 Nybegynder
24. juni 2014 - 22:53 #1
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2014 - 11:06 #2
En Retail udgave af software kan installeres på forskellige computer så JA du kan installere Windows 8.1 pro på forskelige computer.
http://www.edbpriser.dk/operativsystem/windows-81-pro-dansk-box-pack-id-7587387.aspx
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2014 - 11:09 #3
Selvfølgelig kun det antal som der er licens til. Eksempelvis kan du kun installere det på en computer.
Avatar billede Degn_1 Nybegynder
25. juni 2014 - 11:46 #4
Tak. Jeg skulle bare være sikker på at det ikke var en OEM version jeg købte. Jeg kan nemlig få den til 450kr. da jeg er studerende.
Avatar billede Degn_1 Nybegynder
09. juli 2014 - 00:30 #5
Lukket