Avatar billede lund6ooo Nybegynder
03. juli 2014 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fejl ved CSGO

Hvis den skriver at programmet holdte op med at fungere, nogle der har forslag til hvordan det kan forbedres via CSGO?! Har prøvet og geninstallere programmet et pr gange og computeren er formateret og det hvergang han går ind i en ny bane =

FORSLAG ?
Avatar billede MrBukhave Nybegynder
03. juli 2014 - 23:22 #1
Halløj!

Det kan skyldes at din computer er forældet. Såå..

Hvordan er din computer i andre spil?
Er det en gammel computer, eller en ny som gerne kunne køre spillet?
Avatar billede lund6ooo Nybegynder
04. juli 2014 - 13:02 #2
Det er en 5 år gammel computer cirka, Men ja tænkte selv at det var pga den var forældret, ville bare mene når den køre så godt inde i selve spillet kan jeg ik rigtig se problemet og den har det som er kravet :P?!
Avatar billede lund6ooo Nybegynder
04. juli 2014 - 13:08 #3
Og det ikk hvergang han går ind i en bane det sker det ret ofte men alligevel ikk hvergang, og hvis det var pga forældret pc ville den vel gøre det HVERgang ?
Avatar billede MrBukhave Nybegynder
04. juli 2014 - 23:45 #4
Du har ret det er ret mærkeligt.
Og du har formateret den?
Du kunne tjekke om der var driver opdateringer.
Det er mit bedste forslag. :)
Avatar billede Reckz0r_ Nybegynder
08. juli 2014 - 20:18 #5
Hej, HJÆLP MIG LIGE----------
Jeg kan ikke spille nogle spil online.
Fx. i css kan jeg ikke finde nogle servere, men jeg kan sagten skrive med mine venner over steam. Det samme, med ALLE spil. Jeg kan ikke spille nogle spil online, men jeg har net osv. Ellers ville jeg ikke kunne skrive et indlæg. Facebook virker fint uden problemer.
Plzzzz, det kunne være dejligt hvis i ville hjælpe :D
Takkkk :D