Avatar billede Nybegynder
07. juli 2014 - 08:23 Der er 1 kommentar

skype

Hvorfor forsvinder lyden i skype, hvis PC-en har været på
"slumre" el. lign.
Når jeg har genstartet PC-en, så er der igen lyd på "Skype"
mvh
Avatar billede larsen45 Juniormester
07. juli 2014 - 09:48 #1
Det er ikke sikkert det er skype som er årsagen, som du beskriver det lyder det mere som om at det er dit styrersystem altså dit windows som laver problemet.

Men du kan naturligvis altid lige prøve at afinstallere og installere skype igen for at teste det af som en mulighed.

Ellers er der den hårde metode, at gå den lange vej og re-installere  windows selvom det er tidskrævende.

Du kan også tjekke din pc for hvornår den går i dvale mode hvis du har sat den til det efter x antal tid.