Avatar billede zaf2400 Nybegynder
09. juli 2014 - 23:20 Der er 3 kommentarer

BOOT MGR is missing under installer win

Jeg har formater min komp. harddisk efter det så skal jeg installer win 7 men når jeg starter komp. så spørge den om boot fra cd så tryk en knap efter det kommer der bar en besked at (BOOT MGR is missing) ved ikke hvad skal jeg gøre er der nogen der kan hjælp mig med at installer win og min komp kan virke. tak
10. juli 2014 - 00:53 #1
... er du HELT sikker på at den 'opdager' at du "Tryk på et tast" ???

Har du afprøvet din ORIGINALE (?) WIN7 INSTALLATION DVD i en anden PC ?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juli 2014 - 10:12 #2
Hvis stationær pc: har du et usb-tastatur (det er det normale), så skal bios have USB Legacy Support sat til enabled. For at du kan gøre det skal du have fat i et ps2-tastatur (dem med runde stik).
http://www.ehow.com/how_6943287_enable-usb-keyboard-bios.html
Avatar billede zaf2400 Nybegynder
07. september 2014 - 10:13 #3
Tak for svar men jeg kan ikke brug jer svar.