Avatar billede ZippyDk Nybegynder
15. juli 2014 - 17:24 Der er 3 kommentarer

Skærm - AOCE2495SH

Jeg har fundet denne skærm, som jeg umiddelbart synes ser okay ud til den pris, men jeg har ikke så meget forstand på dette. Derfor vil jeg gerne høre jeres vurdering. Jeg skal bruge den til at spille til spil, som dayz, som kræver rimelig høj grafik på high/ultra.

www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/pc-skarme/AOCE2495SH/aoc-e2495sh-24-full-hd-led-skarm
Avatar billede shako Novice
16. juli 2014 - 11:22 #1
Tjoo, til prisen ser den da ganske fornuftig ud. Full HD samt 2ms responstid. Du skal være opmærksom på den kun kan tilslutte VGA/HDMI så ingen DVI indgang.
Avatar billede ZippyDk Nybegynder
19. juli 2014 - 14:25 #2
Burde HDMI ikke være godt nok? Er DVI meget bedre end det?
Avatar billede shako Novice
21. juli 2014 - 16:08 #3
HDMI er helt fint til de flestes behov hvis dit grafikkort har en HDMI udgang