Avatar billede Louiseolsen Nybegynder
17. juli 2014 - 14:30 Der er 5 kommentarer

Hvilken computer skal jeg vælge?

Hej :)

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der kan være mig behjælpelig.
Jeg skal investere i en ny bærbar computer, men jeg kan ikke finde ud af, hvilken en, jeg skal vælge.

Det, jeg primært bruger den til, er at være på nettet, downloade film og musik. Jeg bruger den til en del opbevaring af filer, så der skal være noget plads på den, og den skal gerne være hurtig, da jeg er meget på nettet.
Men ellers har jeg ikke de store behov. Den må selvfølgelig også gerne være lidt pæn at se på ;)
Jeg er vant til samsung.

Håber I har nogle gode forslag til mig.

Hilsen Louise.
Avatar billede h_c_hansen Praktikant
17. juli 2014 - 14:51 #1
Hej Louise !

Prøv at gå ind på Medion, nye produkter og find denne:

MEDION AKOYA P2212T (MD98837) kr. 3599,- (gratis fragt)

Læs den lange tekniske beskrivelse.

Jeg har selv en Disktop Medion pc. på 3.år den kører upåklageligt.

Med venlig hilsen
H.C.Hansen
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2014 - 14:59 #2
Hej: Louise.
Jeg troede at du allerede havde bedt om et svar for en oplysning du kunne bruge!
Hvor stort er dit budget Ca. der findes rigtig mange at vælge imellem. Det med hastighed er mere afhængig af din internet udbyder og hvor stor din forbindelse er.
Hvor stor skærm kunne du tænke dig?
Avatar billede Louiseolsen Nybegynder
17. juli 2014 - 23:44 #3
Mit budget er op til 10.000, men selvfølgelig også gerne billigere :)
Skærmen skal ikke være alt for lille. Jeg ved ikke lige, hvad standardstørrelsen er for skærme, men det er noget deromkring, jeg tænker.
Angående internet har jeg en hurtig opkobling, men lige pt er min computer gået i stykker, og jeg låner derfor en ps af ældre dato, og den er utrolig langsom på bl.a. nettet, så det var mere derfor jeg skrev, den skulle være hurtig.
Avatar billede h_c_hansen Praktikant
18. juli 2014 - 14:53 #5
PS. Vær opmærksom på, at alle pc'er holder kun i 6-8 år. derfor er mit råd ofre ikke for meget på købet.