Avatar billede KurtNielsen Nybegynder
20. juli 2014 - 08:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Def. tastatur

Nogle af mine taster fungerer ikke optimalt, skal trykke flere gange før bogstavet kommer frem. Er det noget der kan laves, og hvad mon det kan koste. Jeg har en 4 år gammel Packert bell med Intel i5 17 tommer og 2,4 MHz. Det hjælper vel ikke at skifte tastaturet? Det er vel det der ligger bag ved der er def.
Grrrrrrrrrrrrr mellemrumstasten dur heller ikke ordentligt.

Mvh Kurt Nielsen
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2014 - 08:47 #1
Det er meget sandsynligt at det er tastaturet der er defekt. Jeg har brugt denne side til køb af nyt!
http://www.datamarked.dk/tastatur/packard-bell/modelkategori.html
Avatar billede KurtNielsen Nybegynder
18. september 2014 - 08:02 #2
Dette er et svar i et forsøg få at få lukket spørgsmålet, som jeg altid har problemer med.