Avatar billede UserJensen Nybegynder
01. august 2014 - 04:23 Der er 10 kommentarer

Dupliserte tittelkoder

Jeg har siden www.mangosuntechrealestate.com.

Jeg fjernet title tags fra siden, som viser detaljer for den valgte ejendom - Et eksempel på en sådan side er http://www.mangosuntechrealestate.com/property/prop_detail/354

Alle de andre tilsvarende sider benytter samme kode. Så hvis jeg lægger ind et title tag på denne side, så vil jeg få Dupliserte tittelkoder.

Hvordan løser jeg dette?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2014 - 09:05 #1
du laver et tekstfelt i databasen over lejemål, så du kan skrive titel i det felt. Og når du via php genererer koden til siden så får du også php til at skrive titel-linjen (du har jo alligevel fat i den record, så det er bare en linje ekstra).
Avatar billede UserJensen Nybegynder
02. august 2014 - 04:03 #2
Skal det forstås sådan, at jeg taster ind en ny title for hver lejemål jeg opretter?

Der kan med tiden blive mange tusinde Lejemål. Det bliver umuligt og huske hvilken title man har brugt og også finde på en ny...
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2014 - 07:35 #3
Du kan jo bruge adressen, evt med et Buy eller Rent bagefter. Så har du i forvejen data, og slipper for at oprette nyt felt.
Avatar billede UserJensen Nybegynder
02. august 2014 - 08:07 #4
Hm, vil jeg så ikke få dupliserte tittelkoder igen? Rent og Buy vil gå igen på mange sider og det samme vil en del af adressen.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2014 - 08:31 #5
Kan det ikke være ret ligegyldigt? Det er en titel, og intet andet. Hvem bruger det til noget seriøst?
Avatar billede UserJensen Nybegynder
02. august 2014 - 08:52 #6
Alt det her SEO er nyt for mig. Men når jeg læser om det, så står der altid at titel tags er det mest vigtige. Det har bl.a. betydning for ranking af hjemmesiden.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2014 - 11:08 #7
jf http://www.henrik-bondtofte.dk/seo
så er title fx adresse, rent/buy og en pris (husk valuta-tegn)
derefter en beskrivelse i meta descriptions med lidt om boligen (fx antal værelser, m², bolig/kontor osv) - hvis din database er bygget op med felter til disse data, så er det enkelt at danne for hver side automatisk.
Avatar billede UserJensen Nybegynder
02. august 2014 - 14:20 #8
Men det løser ikke problemet med Dupliserte tittelkoder :)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2014 - 14:26 #9
Nogle vil være næsten ens - men det bryder internettet altså ikke ned af. Jeg tror, du går for meget op i denne detalje på siden. Der er mange andre SEO ting der giver en god ranking, og titel er bare en enkelt linje i det.
Avatar billede kvalitetsseo Nybegynder
10. april 2015 - 03:02 #10
Check http://www.kvalitetsseo.dk/product/adwords-kampagne

Dens virkelig let at løse dette