Avatar billede UserJensen Nybegynder
03. august 2014 - 04:46 Der er 3 kommentarer

Ranking af min hjemmeside

Min hjemmeside har 0 i ranking. Hvad er årsagen til det?

www.mangosuntechrealestate.com
Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
03. august 2014 - 14:28 #1
Du arbejder på internationalt plan, og Real Estate er et rigtigt populært og brugt "niche".
Derfor vil du ikke som udgangspunkt tages i betrækning på ranklisten. Har du foretaget noget former for linkbuilding, guestblogs eller lignende?
Avatar billede UserJensen Nybegynder
03. august 2014 - 14:58 #2
Der er 2 links til min side. Jeg vil prøve og få flere. Jeg har ikke en guestblogs eller andet.
Avatar billede GMB80 Nybegynder
11. november 2014 - 19:48 #3
Linkbuilding er meget vigtigt, hvis du vil ind på et attraktivt marked