Avatar billede andreas_og_far Praktikant
04. august 2014 - 14:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS'er over på SIM kort på en Samsung Galaxy S III mini

Kære alle

Vedr: Mobil Samsung Galaxy S III mini

Jeg skal have flyttet alle mine SMS'er.

Hvordan flytter jeg dem fra min telefon's hukommelse og over på SIM kortet ??

Nogen der kan hjælpe med en komplet vejledning - Har ufattelig lidt viden om brug af mobilen.....

Af hjertet tak.
Avatar billede frem-ad Professor
04. august 2014 - 17:29 #1
Jeg mener ikke det kan lade sig gøre, for der er et maks. på hvor meget sim kortet kan indholde, jeg mener det er omkring 8-10 sms. Hvorfor vil du have dem over på sim kortet
Avatar billede chalde Seniormester
04. august 2014 - 17:32 #2
Avatar billede frem-ad Professor
04. august 2014 - 18:20 #3
chalde det laver en backup på Google mail serveren. Men IKKE noget på sim kortet som andreas_og_far efterlyser.
Avatar billede chalde Seniormester
04. august 2014 - 19:04 #4
#3 Er jeg klar over. Også derfor jeg skrev "eventuelt", idet han skriver at han skal have flyttet sine SMS.
Det laver i øvrigt backup til hvor du ønsker det, så det er ikke udelukket til gmail.
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
05. august 2014 - 10:27 #5
Hej Hej

Jeg skal skifte telefon og vil gerne have alle mine SMS'er med over på den nye telefon.

Syntes selv det var smart at kopiere dem over på SIM kort, så de er der.

I gamle dage, var SMS'erne da altid på SIM kortet - Jeg syntes at kunne huske der kunne være rigtig mange på sådan et kort !!!

Hvad siger I ?

Tak

Hav en god dag.
Avatar billede chalde Seniormester
05. august 2014 - 11:40 #6
#5 Det nemmeste er at bruge en app til det som linket til i #2, da det, som #1 skriver, er meget begrænset hvor mange SMS'er der kan være på SIM-kortet.
Har selv benyttet ovenstående app til at flytte når jeg har skiftet telefon.

Du skal meget lang tid tilbage før alle SMS var lagret på SIM kortet, og da var det også begrænset hvor mange der var plads til.
Der var/er også forskel på hvor mange SMS det enkelte simkort kan indeholde, men oftest er det i den meget lave ende.
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
16. januar 2015 - 14:36 #7
Fandt aldrig nogen løsning.
Lukker
Avatar billede werroiy Praktikant
06. februar 2018 - 08:15 #8
at sikkerhedskopiere dine sms'er eller andre vigtige data på din Samsung, skal du bruge dette bedre:
https://www.mobikin.com/android-backup/transfer-text-messages-from-android-to-computer.html