Avatar billede The Real Yoda Juniormester
05. august 2014 - 10:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Format til kalender-poster

Hej Eksperter,

Er det muligt - og i så fald hvordan - at sende kalenderposter fra et givent system, til folks mail, således at disse poster kan køres ind i personers kalender uanset hvilken kalender de bruger - tænker dog "kun" iphone/ipad/Outlook/thunderbird/Google

altså de mest gængse kalendere der er på markedet - er der ikke et generelt format som er gangbart på dem alle? -også gerne med et id i, så man kan opdatere posten med senere mail..

det gør ikke noget at det er en vedhæftet fil som brugeren aktivt skal klikke og aktivere osv..

har kun brug for felterne:
titel, sted, fra tidspunkt, til tidspunkt og bemærkninger

synes ikke jeg kan finde noget entydigt på nettet - men jeg håber det bare er mig der ikke kan søge rigtigt..
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2014 - 11:53 #1
her er en how-to mulighed. Ikke hurtigt, men måske brugbar.
http://blog.hubspot.com/marketing/calendar-invites-ical-outlook-google
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
11. august 2014 - 12:31 #2
Undskyld den sene tilbagemelding .. fik ikke lige nogen mail om noget indlæg..

Jeg har prøvet at source lidt fra den side og de steder den linker til .. det lader til at virke - tak for hjælpen ..

lægger du svar så du kan få point ?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2014 - 12:40 #3
Bare luk selv.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
06. juli 2015 - 12:53 #4
lukker selv