Avatar billede dejligeanders Novice
10. august 2014 - 11:45 Der er 2 kommentarer

Ændring af udbakke-mappe i outlook - hvordan?

Hej Eksperter

Jeg bruger Outlook 2007 og har tilknyttet flere e-mailkonti.
Den ene og først oprettede bruger VPN-klient og kode.
Den anden er en normal webmail via unoeuro som er lagt ind som iMAP.

Ofte bruger jeg kun webmailen og logger derfor ikke på VPN-klienten hvorfor jeg bare trykker annuller når den spørger om kode (vil ikke være på VPN hele tiden, da det kører langsommere).

Mit problem er bare, at webmail tilsyneladende bruger udbakken på "VPN-mailen" når den sender og derfor spørger den efter kode hver gang jeg sender en mail.
I starten lagde den også min sendte mails op under den anden konto, men det har jeg fået ændret. Men kan ikke ændre udbakken:(
Nogen der ved hvordan jeg gør?
Avatar billede dejligeanders Novice
10. august 2014 - 12:09 #1
Kan se at den også bruger den forkerte mappe til kladder.
Hvordan ændre jeg det?
Avatar billede kgkg Nybegynder
10. august 2014 - 20:13 #2
Prøv at starte outlook med: Outlook.exe /resetfoldernames fra en kør  boks.

Tast Windows tast + R
Skriv: Outlook.exe /resetfoldernames
tast Enter

Du kan se flere switches som kan bruges til outlook utallige steder, bare søg på outlook switches.

Her er det ene af stederne:

http://www.howto-outlook.com/howto/commandlineswitches.htm