Avatar billede dejligeanders Novice
10. august 2014 - 11:54 Der er 1 løsning

Outlook opretter selv mapper

Hej Eksperter

Jeg bruger outlook 2007 og har lige oprettet en mailkonto for min webmail via unoeuro.
Da jeg lagde den ind i outlook kom der automatisk kommer der hed trash, sent m.v. På min webmail lå mapperne papirkurv, sendt m.v.
Det betyder at jeg nu har både sendt og sent og både trash og papirkurv.
Jeg prøvede herefter at slette de af outlook autooprettede mapper. Men hver gang jeg har haft lukket programmet er de der igen.
Kan jeg få dem helt væk på en måde? Hvordan?

Inde på webmailen (hvis jeg går ind via nettet i stedet for outlook)outlook mapperne der ikke:-/
Avatar billede dejligeanders Novice
10. august 2014 - 12:48 #1
Nu for svandt de!!!
lukker tråden igen!!!