Avatar billede jhjorsal Mester
18. august 2014 - 08:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Power management setup ikke i Bios

Jeg skal ind i "Power Management Setup" i Bios for at sætte noget Wake On Lan op, men det er et menupunkt jeg ikke har i min Bios, eller også ved jeg ikke hvordan jeg kommer ind i den, kan nogen hjælpe, og ville det evt. være en ide at opdatere Bios når jeg kan se at mit netværkskort understøtter denne funktion.
Avatar billede jhjorsal Mester
18. august 2014 - 09:10 #1
Nå jeg var lige inde på Acer hjemmeside, og der ligger slet ikke nogen driver til Bios, så det kan jeg i alt fald ikke.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2014 - 09:35 #2
se i kontrolpanel under strømstyring hvad der er slået til eller DU kan bruge
se under
tænd sluk hvad kanpperne kan gør

hvad står der under når jeg trykker på slumreknappen
gør intet siger sig selv
slumre eller dvale

hvis du ikke kan ændre noget kan det godt være en bios opdat.

m.v.h
Avatar billede jhjorsal Mester
18. august 2014 - 09:43 #3
Alt det har jeg sat op, men beskrivelserne for Wake On Lan siger også at man skal ind og "enable" Wake on lan i bios under fanen Power Management setup.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2014 - 10:23 #4
Det er så ikke en funktion du kan bruge før der kommer en ny bios

Spørg hos ACER hvad du så gør
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2014 - 10:24 #5
Ikke

Det er skrevet på mobil
Avatar billede jhjorsal Mester
01. september 2014 - 12:28 #6
Lidt forsinket treatmenice men lig et svar
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2014 - 12:52 #7
Ok