Avatar billede tperholt Nybegynder
19. august 2014 - 18:52 Der er 10 kommentarer

ure

Hej jeg har et newton-sons ur men ved ikke om det er ægte jeg er lidt i tvivl da det er tungt at holde og der er navn bag på og på urrem er der også navn på og det er ægte læder håber at der er nogle der kan hjælp mig det ser nyt ud har haft det liggende i 3 år det er et jeg har arvet mvh tperholt
Avatar billede madklub Guru
19. august 2014 - 19:01 #1
Det er sikkert ægte, men det er ikke noget særligt.
Behold det som et minde.
Avatar billede tperholt Nybegynder
19. august 2014 - 19:11 #2
Hej jeg har også tænkt mig at beholde det for det er jo et jeg har arvet og det er et pænt ur men jeg ville gerne høre om det kunne være ægte og lidt om hvor det kommer fra i verden men tak for du svarede
Avatar billede tperholt Nybegynder
19. august 2014 - 21:01 #4
Hej jeg har været inde og og se de ure og der er et der er magen til det jeg har men med en anden ur rem i farven men er stadig ikke sikker på at det er ægte det jeg har så jeg vil gerne høre om hvordan man kan se om det er ægte men tak for hjælpen og at du svarede
Avatar billede tperholt Nybegynder
19. august 2014 - 21:21 #5
Lige et spørgsmål Hvordan kan man se om et ur er ægte eller falsk ?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2014 - 21:29 #6
Du skal ikke forvente at et ur i den prisklasse er et mål for Pirat kopiering!
Avatar billede tperholt Nybegynder
19. august 2014 - 21:35 #7
Hej mener du at det kan være ægte eller er det mig der misforstår det du har skrevet
Avatar billede madklub Guru
19. august 2014 - 21:42 #8
Det er et ægte ur.
Det svarer lidt til at spørge om et ur sy har købt i Aldi er ægte eller ej.
Avatar billede tperholt Nybegynder
22. august 2014 - 08:03 #9
Hej mange tak for hjælpen har fået vurdering af mit ur det er ægte men i skal have tak for i har svaret på min spørgsmål
Avatar billede tperholt Nybegynder
22. august 2014 - 08:03 #10
Tak