Avatar billede Kaptajnx Nybegynder
27. august 2014 - 12:33 Der er 4 kommentarer

eksport af alle kontaktoplysninger fra samsung g4S android 4.1.2. til computer

Hvordan får jeg lagt alle mine kontaktoplysninger over på pc'en?
det skal benyttes som sikkerhed når jeg starter min telefon op igen efter fabriksinstillinger.
Jeg kan ikke finde den fil/mappe hvor de ligger i. Og når jeg sender kontaktoplysninger så kommer der kun 3 v-card over.
Avatar billede conz Juniormester
27. august 2014 - 21:24 #1
Hvis du har Google Sync slået til (kig under Indstillinger - Konti - Google - Synkronisering), så har du en backup allerede. Den kan du finde ved at logge på din Google konto (fx Gmail) og klikke Kontakter / Contacts.

Hvis den findes (og det mener jeg at den gør som standard på alle Android enheder), så vil dine kontaktoplysninger automatisk blive synkroniseret med din enhed efter at du har gendannet den til fabriksindstillinger (og tilføjet din Google konto selvfølgelig).
Avatar billede kurtba Ekspert
27. august 2014 - 23:07 #2
Man kan også lægge dem op i skyen med den gratis app, Phonecopy.
Installer app. Opret konto hos dem. Synkroniser og dine kontakter ligger i skyen og kan synkroniseres retur når det er nødvendigt.
Avatar billede conz Juniormester
28. august 2014 - 08:01 #3
#2
Men de ligger jo allerede i Googles sky?
Avatar billede dbentzen Nybegynder
04. marts 2015 - 22:17 #4
Du kan eksportere til en fil.
Nemmest er at sætte et SD kort i telefonen, smide dem derover og gemme .csv filen på computeren via SD kortet.
Men ellers skal de eksporteres til vcard fil, så kan denne gemmes på din PC og du kan derfra hente den ind igen og beholde kontakterne.

Husk du skal ikke sende kontakter, men eksportere alle til vcard.