Avatar billede aryan Nybegynder
09. september 2014 - 15:07 Der er 10 kommentarer

70-687 eksamen (Configuring Windows 8.1)

Hej
Har i et bud på, at hvilken hjemmeside er bedste for at abonner og øve sig til eksamens spørgsmål for windows 8.1 eksamen?

Det er min første gang at jeg skal forbrede mig til certificering.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. september 2014 - 15:39 #1
Start med at find en udgave af denne: http://www.avanset.com/vce-simulator.html

Og hent så en VCE fil her: http://www.examcollection.com/70-687.html
Avatar billede aryan Nybegynder
09. september 2014 - 15:52 #2
har brugte dem og de vce filer indholder ikke nok spørgsmål.
så overvejer at betale, men kan ikke besluttede mig hvilken af de udbyder er bedste til 70-687.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. september 2014 - 15:56 #3
Jeg har tidligere øvet lidt. Og synes nu nok de holdt 1-1 i selve prøven.

Se f.eks. denne: Microsoft.Passguide.70-687.v2013-06-24.by.jdce2013.140q.vce

Den har 79 stemmer. Så den kan da ikke være helt dårlig.
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2014 - 07:59 #4
Hvad er meningen med at fremvise sådan en bestået test hvis man bare har øvet spørgsmål og svar udenad? Der findes faktisk rigtige forberedelsestest uden at det bare er udenadslære - jeg mener at transcender er en af dem.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. september 2014 - 08:17 #5
Især Microsofts test er så dumme, at man netop bliver nød til at "snyde" lidt, for at få dem rigtige.
Deres svar er ikke altid som man vil arbejde, men mere som microsoft mener man skal arbejde.
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2014 - 10:00 #6
Jeg er enig i at de er dumme, de er heller ikke uden fejl og de matcher sjældent det lille danske marked - men de følger tankegangen i forberedelsesmaterialet og med en test-test som transcender kommer man rimelig godt ind i deres tankegang. Meningen med disse tests bliver i hvert fald udvandet hvis det er ren udenadslære - selv brugte jeg 3 måneder næsten fuldtid på min første test og jeg har også failed min andel tests, men det må jo være op til ens egen samvittighed.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. september 2014 - 10:20 #7
keysersoze: Jeg er ikke uenig i dine inputs. Omvendt er jeg så også af den overbevisning, at man alligevel ikke bliver dygtig / lærer noget af disse certificeringer. Man kunne lige så godt købe en smart sportsvogn, for i sidste ende bliver det noget: Min tissemand er større end dig tissemand. :o)
Avatar billede keysersoze Guru
10. september 2014 - 11:16 #8
Jeg påstår heller ikke at nødvendigvis er dygtig bare fordi man har taget sådan en test - men det beviser at man har forstået (i hvert fald noget af) emnet. De fleste tests, hvis ikke alle, lægger jo også op til at man ikke bare læser en bog men også har arbejdet inden for emnet i minimum et halvt år og alene det burde medføre noget viden samt erfaring og følger man den tilgang ender man ikke med bare at bryste sig af lånte fjer :)
Avatar billede aryan Nybegynder
10. september 2014 - 17:21 #9
Tak for jeres debat ;)
Jakob smilder lige et svar, så du får pointen, selvom dem kendte jeg i forvejen. Jeg vil gerne lukke den her.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. september 2014 - 17:43 #10
Tag du bare point selv.