Avatar billede kristianbac Praktikant
09. september 2014 - 16:59 Der er 4 kommentarer

Kan man få nyt grafik kort til en bærbar

Hej Eksperten. Jeg er ved og blive træt af mit grafik-kort til min bærbar. Det er et Nvidia GeForce GT 640m. Og min Computer er en Acer Aspire v3-571G. Så, kan man få et nyt grafik-kort sat i min computer.

H.V.H Kristian
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2014 - 17:22 #1
Nej ikke rigtig, men hvis temperaturen er ok og din strømforsyning kan levere nok strøm, kan du overclocke.
Avatar billede kristianbac Praktikant
10. september 2014 - 17:22 #2
#1 temperaturen på min computer er lidt høj syntes jeg, for dan kan godt blive lidt varm
#2 Man hvordan overclocke man så min computer
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2014 - 19:53 #3
Du googler om hvad andre kan opnå med 640m.
Tjekker dine temperatur med f.eks. HWMonitor eller HWinfo64.
Bruger et program som, Msi afterburner til overclocke dit grafikkort.
Husk ikke at gå for langt, og hvad er dine temperaturer lige nu?
Avatar billede kristianbac Praktikant
13. september 2014 - 09:07 #4
Ok Tak xD