Avatar billede yvstre77 Praktikant
09. september 2014 - 21:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Google+

jeg søger lidt hjælp, knægten min har installeret app'en der hedder clash of clans, en google play app, han har installeret det på min google nexus, som selvfølgelig er på min google+ eftersom at han kun er 8 år, problemet er bare at jeg er osse blevet bidt af spillet, men kan ikke gemme det på min telefon fordi han har brugt min konto, jeg har læst og ptøvet at slette hans gamle spil via google+ men uanset hvad jeg gør så vil den genoprette hans spil... nogen der fatter hvad jeg mener????
Avatar billede conz Juniormester
09. september 2014 - 22:16 #1
Det ser ud til, at udviklerne af Clash of Clans ikke har lavet en rigtig løsning til dette. Så du bliver nødt til at oprette en ny Google+ konto, hvis du vil starte forfra.

Så du skal oprette en ny Google+ konto, og linke den til din telefon. Det kan du gøre ved at gå ind i Indstillinger -> Konti -> Tilføj ny -> Google.

På din telefon, gå ind i Indstillinger -> Apps* -> Clash of Clans -> Clear Data.

Åben så spillet igen, og du burde få tutorialen igen. Spil den igennem, og vælg så din nye Google+ konto, når den spørger.

Alternativt, så kan du prøve at sende en mail til udviklerne på clashofclans.android@supercell.net og bede dem om at fjerne din konto. Men det ser ud til, at de er flere måneder om at besvare mails.
Avatar billede conz Juniormester
09. september 2014 - 22:18 #2
Hov, nu bemærkede jeg lige, at på min egen Google+ konto, så kan jeg "Disconnecte" apps. Du kan prøve og se om det ikke virker? Du finder det her: https://plus.google.com/apps
Klik på blyanten, der kommer frem i højre side, når du holder musen hen over en app, og vælg "Disconnect".
Avatar billede conz Juniormester
09. september 2014 - 22:19 #3
Efter du har disconnected, så skal du dog stadig ind og Clear Data for appen (eller blot geninstallere den).
Avatar billede conz Juniormester
09. september 2014 - 22:22 #4
For at uddybe "disconnect"-metod i Google+, så skal du sørge for at krydse feltet om at slette alle appens aktiviteter. Der kan så åbenbart godt gå en times tid, før alt dataen er slettet helt.
Avatar billede yvstre77 Praktikant
10. september 2014 - 22:04 #5
det har jeg prøvet at par gange nu, uden held, den kommer bare igen :-(
Avatar billede yvstre77 Praktikant
10. september 2014 - 22:11 #6
hver gang jeg tror den er væk logger jeg ind og siger "warning" du vil benytte et gammel save og det vil jeg bestemt ikke....
Avatar billede yvstre77 Praktikant
22. november 2014 - 11:11 #7
lukker den