Avatar billede eiken Nybegynder
25. september 2014 - 04:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fjern reklamer

Hvordan får jeg reklamer væk her fra E.
Der er en meget irreterende som dækker for min log-in.
Adressen er:  http://pagead2.googlesyndication.com/simgad/5384277290477447495
Avatar billede f-arn Guru
25. september 2014 - 05:22 #1
Det ville være nemmere at svare på, hvis du fortalte noget om browser og styresystem ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2014 - 07:28 #2
det tror jeg er en håbløs opgave
microsoft startede med reklamer i deres email program ved online brug - det kan man købe sig til at få fjernet ved en opdatering

man startede med reklamer i tv det skulle føre til billigere tv kanaler - nåh ok yousee det har i så ikke fattet

i radiuen er der reklamer hele tiden ikke dr.
de kalder det bare noget andet

nu er de igang med reklamer på hele internettet - skal vi finde os idet
men konsekvensen er at folketinget skal ind og lov give om det men de aner IKKE en dyt og hvad sker der så
de dummede sig glimrende om registreringen af email og så videre

man kan så hente tilføjelser til browser der kan fjerne dem med mere eller mindre heldige resultater.

eksperten er endnu en af dem du bare ikke kan nå
fatter de det måske men de får må¨ske penge for det
om jeg ser på dem nej - jeg er hamrende lige glad med alle deres pop up man skal tage stilling til

det eneste de får ud af det er irretation - husk det alle jer der elsker dem

m.v.h
Avatar billede Antlars Novice
25. september 2014 - 07:45 #3
Prøv Adblock+ , den bruger jeg selv og er herlig fri for alle reklamer.
Ved siden af den grønne downloadknap kan du selv vælge din browser (der er 6 forskellige).

https://adblockplus.org/
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2014 - 08:02 #4
http://s22.postimg.org/48luuqoi9/reklamer.jpg

med mere eeller mindre godt resultat ikke

m.v.h
Avatar billede Antlars Novice
25. september 2014 - 08:27 #5
#4: Det er lige nøjagtig den slags reklamer som er fjernet hos mig. Selv Ekstra-Bladet kan jeg læse uden reklamer.
Da jeg bruger IE 10, downloadede jeg selvfølgelig versionen til den.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2014 - 09:12 #6
du får den lige igen - hvad med dem her

det er med ad block inde

http://s29.postimg.org/lxhgj9dfr/reklamer_der_ikke_fjernes.jpg

nok om det
jeg er IKKE imponeret
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 09:20 #7
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2014 - 10:06 #8
#6
adblockplus i IE: hent og installer. Genstart windows. Start IE og accepter udvidelsen. Luk IE, og start den igen. Så kommer billede med at det er installeret/aktiveret, og først nu virker det.
Avatar billede eiken Nybegynder
26. september 2014 - 01:42 #9
XP 32+64 Bit - IE8, sat til google.dk
Man kan vist fikse problemet i opsætningen af google, men jeg er ikke så god til engelsk, desværre.
Avatar billede f-arn Guru
26. september 2014 - 07:01 #10
claes57 har tidligere nævnt Hosts ->

http://www.spywarefri.dk/artikel/hosts-fil-beskyttelse/

Sammen med Adblock Plus blokerer det rigtigt godt :)
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2014 - 10:12 #11
til sidst vil jeg anbefale dig at rette henvendelse til forbrugerombudsmanden eller folketinget der er ligså sløv og sikkert ikke gider gøre noget ved

det eneste der kan få dem op af stolen er hvis man laver et ungdomshus i nærheden af hvor de bor - hvad sker der så

microsoft er sybderebn i alt det her fordi de er startet med reklamer i hotmail
n breder det sig

hvis du gider så gennem EU
de var i kødet på microsoft med hensynm til explorer for et par år siden

http://europa.eu/contact/index_da.htm

jeg har haft fayt i vores landbrugsminister da  han sad i eu med en ting
tror du jeg har fået en løsning

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2014 - 10:15 #12
mit tastatur drillede

til sidst vil jeg anbefale dig at rette henvendelse til forbrugerombudsmanden eller folketinget der er ligså sløve og sikkert ikke gider gøre noget ved det

det eneste der kan få dem op af stolen er hvis man laver et ungdomshus i nærheden af hvor de bor - hvad sker der så

microsoft er synderen i alt det her fordi de er startet med reklamer i hotmail
nu breder det sig

hvis du gider så gå gennem EU
de var i kødet på microsoft med hensyn til explorer for et par år siden

http://europa.eu/contact/index_da.htm

jeg har haft fat i vores landbrugsminister da  han sad i eu med en ting der var vigtig for mig
tror du jeg har fået en løsning
Avatar billede eiken Nybegynder
22. oktober 2014 - 01:42 #13
#3 Adblock+ virker fint indtil videre.
Jeg har hentet alle forslag og lagt dim i en mappe, så kan jeg prøve dem efterhånden.
Nu er 15 point ikke meget, så skal vi tildele pointene til Antlars hvis han lægger et svar.
Ellers læg svar dem som ønsker point så deler vi dem.

:)  :)  Takker for hjælpen
Avatar billede eiken Nybegynder
22. oktober 2014 - 03:27 #14
#3  Hvad så hvis jeg vil tilføje noget som skal blokeres, hvor finder jeg opsætning af Adblock+ ?
Avatar billede eiken Nybegynder
06. maj 2015 - 14:35 #15
ingen svar  SPM lukkes
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2015 - 15:17 #16
du skal bede den du vil give point om at lægge et svar du accepterer

vi kan jo ikke umiddelbart vide om det er løst vel ok