Avatar billede amfro Nybegynder
02. oktober 2014 - 17:56 Der er 6 kommentarer

Gmail på iPad og iPhone

Jeg har 3 gmailkonti knyttet til min iPad og iPhone. Den ene opfører sig mærkeligt når den skal hente mails. Den bliver grå i oversigten  og kan ike aktiveres før jeg har været i indstillinger og "vækket" den pågældende mail ved at sætte cursoren bag passwordet og markere ok. Når mailprogrammet så henter mails igen bliver mailenavnet sort igen og den henter mails.  Den kan også pludselig blive deaktiveret så jeg ikke kan læse mails selvom jeg er midt i at læse mails som den allerede har hentet.
Der er ikke nogle problemer med de 2 andre gmailadresser på iPaden eller iphonen.
Jeg havde også tænkt mig at skrive til gmail, men kan ikke finde en adresse.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. oktober 2014 - 09:02 #1
Hvis du ikke får en løsning her, syntes jeg du måske skulle prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået meget hjælp til min ipad der
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2014 - 11:41 #2
Tak for det men siden virker ikke. Vil du checke linket.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. oktober 2014 - 11:54 #3
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2014 - 08:23 #4
Tak for det.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2016 - 15:57 #5
Vil erne afslutte denne tråd og givet point, men ved ikke hvordan.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
23. maj 2016 - 16:04 #6
Det er du ikke den første der ikke har kunnet og ikke den sidste . Det skøre system her er svært at finde ud af.

http://screencast.com/t/FaaXEl8Un