Avatar billede stabil Juniormester
04. oktober 2014 - 07:03 Der er 2 løsninger

Facebook og imessage

Hej,

Jeg bruger Facebook og imessage til at skrive til en bestemt facebookven - Pernille..
Alt virker fint... Pludselig forsvinder hele samtalen, og jeg kan ikke skrive mere.
Dette har gentagaget sig flere gange.
Tidligere har jeg opdaget, at Pernille var blevet blokeret bruger i min facebbok ( hvorfor ved jeg ikke) efter at have hævet blokeringen virkede Imessage igen.
Har også oplevet at Pernille ikke længere stod som Ven i facebook - og igen ved jeg ikke hvorfor - efter at være blevet venner igen  - har jeg kunnet skrive beskeder igen.

Men NU kan jeg ikke få hul igennem.

Jeg kan skrive til andre venner.

Problemet er det samme på iphone, ipad og via windows

Jeg kan i øvrigt ikke finde mappen "andet" som burde indeholde diverse bortfiltrerede messages. Den ligger ikke under BESKEDER ?

Nogen gode forslag?

Hilsen Søren
Avatar billede jeppevinkel Novice
06. oktober 2014 - 14:28 #1
Jeg tror muligvis at din facebook kan være blevet hacket eller at nogen på anden vis har fået adgang til facebook
Avatar billede stabil Juniormester
07. oktober 2014 - 09:38 #2
Tak for input.
Problemet er løst.

Korrespondancen var end som "Facebook Spam"... Da jeg markerede korrespondancen som "ikke spam" ... kunne jeg se det hele, inklusivce den gamle historik