Avatar billede sjoveelev Praktikant
08. oktober 2014 - 11:31 Der er 2 kommentarer

Lenovo computer - F4 lukker alting?

Hej,

Jeg har en Lenovo G505s computer, og som noget helt vildt smart (mener nogle nok), kan F4-knappen lukke alting ned, så jeg ikke behøver trykke på Alt-knappen først. Dog er det ret irriterende, at jeg ikke kan bruge F4-knappen til noget som helst andet end at lukke ting ned, når jeg har brug for selve funktion F4.
Er der nogen, der ved, om jeg kan slå det fra, så den ikke lukker alting ned, eller om der er en anden genvej til F4? :)

Hilsen Sjoveelev
08. oktober 2014 - 19:15 #1
Generelt: Hvilket styresystem ?
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
08. oktober 2014 - 22:49 #2
Det lader til at problemet er velkendt hos Lenovo. Løsningen er - efter det jeg kan se - at opdatere bios.

Du vil kunne finde filen her:
http://support.lenovo.com/dk/da/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g505s-notebook?type=Laptops-and-netbooks&c=1

NB! Husk at vælge rette styresystem.