Avatar billede carlt Seniormester
16. oktober 2014 - 10:08 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

http://www.tuneuppro.com/onexit/

Windows 7 Reparation af pc med

3 trin til en hurtigere pc
1.  Hent
2.  Start scanning
3.  Reparer fejlene
    START OVERFØRSEL

Finjuster din computer
automatisk med Tuneup Pro

Jeg er stødt på ovennævnte program, som jo SER UD til at være løsningen på enhver amatørs problemer.

Men det lyder næsten for godt til at være sandt, så derfor spørger jeg EKSPERTEN, om det er for godt?
ELLER om jeg roligt kan trykke på "START OVERFØRSEL"
Avatar billede sonalias Seniormester
16. oktober 2014 - 10:28 #1
Hold dig lang væk fra det, WOT skriger Malware :)
Avatar billede sonalias Seniormester
16. oktober 2014 - 10:29 #2
Hvis du bruger Chrome kan du hente pluinnet WOT ( Web Of Trust), hvor man i google søgninger får en grøn / rød vurdering af alle sider baseret på bruger vurderinger, det er en god tommelfinger regel hvis man ikke et voldsomt it kynding :)
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
16. oktober 2014 - 10:35 #3
Helt enig med Sonalias. Mit ESET blokerer endda siden, så jeg kan ikke komme ind på den.
Her er et link til "mywot" ang. tuneuppro.com/onexit/
https://www.mywot.com/en/scorecard/tuneuppro.com
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 10:38 #4
hvis noget virker for godt til at være sandt er det nok også

den vise kender du vel

kender ikke selve programmet men har i min tid prøvet meget der har lovet jetfart men i sidste ende bare har ødelgt installationen
det ville klæde fabrilkanten af styresystemet at se at få fingene ud og få lavet en sådan fætter i deres styresystem så viikke hele tiden skalulle prøve dit og dat der så alligevel ikke duer

den gode gamle ccleaner er nok det bedste bud endnu selv om den heller ikke er fejlfri
deres nyste tiltag med automatisk rensning af maskine giver blue screen på asrock bundkort fordi den under f.eks spil starter den op og det giver blue screen på nogle maskiner - men man slår det bare auto rensning fra og så virker den
du kan under indstillinger-cookies tilføje de cookies den ikke må slette ellers fjerner den jo dem du bruger til auto indlog på f.eks eksperten

jeg ville ikke hente den du foreslår ok

m.v.h
Avatar billede carlt Seniormester
16. oktober 2014 - 13:20 #5
Tak!
Jeg vil holde mig fra det program.
Vil I dele point?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2014 - 14:27 #6
jeg vil godt
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
17. oktober 2014 - 08:57 #7
Giv pointene til sonalias og treatmenice.
Avatar billede carlt Seniormester
17. oktober 2014 - 09:22 #8
Så bedes sonalias lægge et svar:-)
m.v.h.
carlt
Avatar billede sonalias Seniormester
17. oktober 2014 - 11:45 #9
"Svar" :)
Avatar billede carlt Seniormester
17. oktober 2014 - 12:49 #10
Tak