Avatar billede DrJonesy Nybegynder
04. november 2014 - 16:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overskrift i sidehoved, indeholdende det aktuelle kapitel + navn herpå

Jeg skal bruge en metode, til at få mit sidehoved i word 2010 til at autogenerere en tekst, som indeholder aktuelt kapitel nr, samt navnet på dette, eksempelvis 6.3.1 Virksomhedsordningen
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
04. november 2014 - 17:24 #1
Det kan du klare ved at bruge felter af typen StyleRef. Se min forklaring i post #1 i følgende tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/879511
Avatar billede DrJonesy Nybegynder
07. november 2014 - 12:45 #2
Takker:-)
Smid gerne et svar, for det er da point værd:-)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
07. november 2014 - 13:45 #3
Velbekomme.