Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
11. november 2014 - 09:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hardisk Skraller På Ny Bærar

Hej

Jeg har lige købt en HP bærbar hos cdon. Mit problem er at harddisken har den her ''skraller'' lyd og som jeg kan forstå det er det den her actuator arm der sidder der i som er årsagen til det.

Den lyder lige sådan som den her, dog ''spinner'' den ikke lige så voldsomt https://www.youtube.com/watch?v=qF8lbCF8mzU

har fået tilbudt af cdon at levere den tilbage og få den repareret, der er bare det hvis de ikke antager den som defekt skal jeg betale..

så det jeg egentlig spørger om er om harddisken er defekt eller om det er normalt at den lyder sådan ?

har en asus som også er forholdvis ny, og den har aldrig sagt sådan.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 09:26 #1
Når en HDD lyder sådan er den defekt og kan bestemt ikke bruges.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 09:29 #2
Ps. Billedet er da forhåbentlig ikke af den HDD? for så har du skilt den ad og dermed  fjernet enhver garanti.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. november 2014 - 09:36 #3
Sidst du stillede spørgsmål om din støjende HDD blev du foreslået at kontakte sælger! jeg vil mene det er samme svar du vil få fra andre!
xby  Det ligner ikke en2½" disk?
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 10:28 #4
poko 1. Nej du har ret, og ved nærmere eftersyn ligner det en gammel Ata disk.

@ANielsen91
Jeg er selvfølgelig helt enig i, at du bør kontakte sælger. Ved at se ordentlig efter, kan jeg godt se, at det ikke kan være din HDD. Den er en bytter.
Avatar billede Antlars Novice
11. november 2014 - 10:37 #5
" Den er en bytter." - Det var den også 6./11.

http://www.eksperten.dk/spm/999167
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
11. november 2014 - 16:44 #6
hov beklager det er blevet lagt ind to gange, både jeg og min kæreste benytter os af denne profil
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 18:02 #7
Nej det er 2 forskellige spørgsmål, som handler om det samme.
Avatar billede Antlars Novice
11. november 2014 - 18:17 #8
2.Regler for brug af Eksperten.dk 1.Det er ikke tilladt at: 1.overlade sit brugernavn og password til en anden, eller på nogen anden måde give andre personer adgang til at benytte ens konto.
2.være flere personer om én brugerprofil.