Avatar billede slerberg Juniormester
18. november 2014 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bytte harddisk til SSD disk på Packard Bell EasyNote TE69KB

Hei! Jeg har en bærbar PC Packard Bell EasyNote TE69KB. Jeg ønsker å bytte ut den originale harddisken med en SSD disk, og jeg kan lett lokalisere disken ved å fjerne et deksel under maskinen.

Jeg kan imidlertid ikke finne helt ut av hvordan disken er festet (jeg kan ikke lokalisere festeskruene).

Jeg har sjekket på nettet, men har ikke klart å finne noen beskrivelse eller film på Youtube.

Jeg har lagt to bilder her.

https://onedrive.live.com/redir?resid=B615015B44CA448E!9720&authkey=!APbhLRbJP_vH0yU&ithint=folder%2cjpg

Kan noen gi en forklaring på hvordan disken sitter festet?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2014 - 22:07 #1
Skub den lidt bagud hen imod de 2 hvide klodser der er skruer i siden so forhindrer at den falder ud hvis der ikke er dæksel på
Avatar billede slerberg Juniormester
18. november 2014 - 23:57 #2
OK så jeg behøver ikke å løsne noen skruer eller fjerne de hvite klossene fora ta ut disken? Bare skubbe den bakover?
Avatar billede slerberg Juniormester
21. november 2014 - 12:08 #3
Det er helt umulig å skubbe disken bakover uten å fjerne de hvite klossene.
Avatar billede slerberg Juniormester
03. december 2014 - 09:50 #4
Klossene sitter limt. Når jeg, etter mye plunder, fikk løsnet de, så var det bare å skubbe disken bakover. Maskinen har nå fått en SSD disk, noe som gjorde den betydelig kvikkere. Takk for svar.