Avatar billede Anden12321 Nybegynder
29. november 2014 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Lyd problem

Hej,

Jeg sidder herhjemme og vil gerne spille og snakke med min ven på skype på samme tid. Jeg skyper med ham, samtidig med at jeg gerne vil have lyd i spillet. Jeg har sat mit headset i og i det jeg sætter det i kommer lyden fra spillet ud fra mine højtalere i computeren og jeg kan kun høre ham i mit headset.
Det jeg gerne vil er at kunne høre lydene fra spillet og skype samtalen på samme tid i headset og ikke adskilt.
Avatar billede chalde Seniormester
29. november 2014 - 22:23 #1
Åben Skype
Åben tools -> options (eller tryk ctrl + ,)
Under Audio settings vælger du hvilken enhed der skal afspille lyd.
Avatar billede Anden12321 Nybegynder
29. november 2014 - 23:27 #2
Det gør ingen ændring. Jeg kan kun høre skype samtale og ingen andre ting under mit headset, ligeså snart jeg snakker med en.

Der er dog dette, at jeg kan se to enheder under lyd på computeren, som er headset og højtaleren i computeren. Under headset er der kun skype samtalen og under højtaleren er der alt andet. Er der en mulighed for at jeg, på en eller anden måde skifte på de forskellige programmer?
Avatar billede chalde Seniormester
30. november 2014 - 09:22 #3
Start -> kontrolpanel -> lyd -> Højreklik headset -> vælg "benyt som standardenhed"
Avatar billede Anden12321 Nybegynder
30. november 2014 - 11:26 #4
Det gør heller ingen ændring. Det er ligesom når jeg starter skype samtale, blokere den alt andet og sætter det på højtaleren istedet.