Avatar billede GFB123 Nybegynder
03. december 2014 - 22:43 Der er 1 kommentar

Oprettelse af game server?

Jeg har overvejet om jeg skal købe en css server. Jeg kan selv finde ud af at sætte den op med det nødvendige. Jeg ved også hvor/hvordan man kan sætte en server op. Jeg har tænkt mig at hoste en game server hos gameserver.com. Jeg har fundet en hjemmeside man kan "leje" som koster 50 kr om måneden. Syntes i jeg skal tage chancen og starte min ejen server? Enten kan jeg få nogle penge ud af det eller også kan jeg miste.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2014 - 23:07 #1
der er masser af forsk. gameservere i STEAM. måske du ku bruge dem istedet ?

ved jo ikke rigtigt hvad du vil med det..