Avatar billede Bot12 Nybegynder
05. december 2014 - 14:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min pc kan ikke starte kun på batteriet

Hej
Jeg har problemer med min Samsung nc10. Da jeg har formateret min pc og skiftet fra windows xp til windows 7, holdte mit batteri pludseligt op med at virke selvom ikonet siger at den er fuldt opladet. Startknappen lyser kun blå når ledningen er i og ikke ved opstart med kun batteri heller.
Jeg har prøvet at:
Tage batteri ud og strømforsyningen fra
holde startknappen inde i 30 sek.
sætte batteri i igen og strøm til igen.
Det eneste jeg kunne tænke at det kunne være simpelthen. Jeg er ikke en nørd med pc, så ved ikke hvad jeg ellers kan gøre, da jeg har læst mig til ovenstående. Håber at i kan hjælpe mig :0)
Avatar billede Bot12 Nybegynder
06. december 2014 - 10:35 #1
Overskriften blev vist lidt krypstisk, men det jeg mener er at min pc ikke vil opstarte kun med  batteriet i min pc :o)
Avatar billede Bot12 Nybegynder
12. december 2014 - 19:03 #2
Lukker da ingen har svaret