Avatar billede felixvuf Novice
05. december 2014 - 19:36 Der er 1 løsning

ingen administratorrettigheder c drev blokeret efter flere forsøg på netoprettelse

Efter at have oprettet ny netprofil gennem hans modem med koder, fordi da der af mystiske årsager intet net var, har en anden også oprettet et netværk bagefter. efter det stunt er der hverken adgang til c drev eller nogen rettigheder som helst, kommandoprompt (tilbehør mappen) står som tom. Er der sket en fejl i overføring af netprofil, eller er det simpelthen hans koder der ikke er i overenstemmelse med dem jeg havde lavet. Hvad kan man gøre for at rette op på problemet.?
Avatar billede felixvuf Novice
06. december 2014 - 18:56 #1
laver en ny