Avatar billede lenaj Praktikant
06. december 2014 - 09:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asus Tablet 11,6 T200 64 GB

Hej Eksperter

Vores tvillinger på snart 15 år skal have en bærbar som både skal bruges som skole og fritids PC. De spiller ikke spil men kan f.eks se Netflix på den. Ellers skal den være hurtig og god til skolebrug som er det primære.
Har set på model Asus Tablet 11,6 T200 64GB men vil høre på Eksperten om I syntes at det er et godt valg eller om der er andre forslag?

Mange tak og julehilsner
Lena
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2014 - 09:46 #1
den bliver bedre i løbet af foråret. Microsoft er lige kommet med gratis word/excel til ipad - og de kommer med samme til android primo 2015.
Indtil da må de klare sig med google - eller køre word/excel via browser.
Avatar billede lenaj Praktikant
06. december 2014 - 10:06 #2
Det er fordi de slet ingen bærbar har nu, så vi behøver gode råd til valg af bærbar. Men tak for svar 😄
Avatar billede lenaj Praktikant
08. december 2014 - 13:41 #3
Fandt ikke noget svar