Avatar billede Moonie- Praktikant
06. december 2014 - 16:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ipad fra Indien

Hej herinde.
Er der nogen som ved, om det er muligt at købe sin Ipad i Indien og hermed få en maskine som er kompatibel med 'danske forhold'? På forhånd tak.
Avatar billede AndersKT87 Novice
06. december 2014 - 17:42 #1
Jeg købte en mac i Thailand og det fungerede fint. Det er jo global garanti, så vil også tro at det er et "globalt" produkt som ikke som sådan er lavet til de specifikke markeder... Det er jo bare softwaren der skal installeres sættes til dansk :-)
Avatar billede Moonie- Praktikant
06. december 2014 - 17:53 #2
Tusinde tak fordi du ville dele din erfaring. Godt at høre. Hvor meget billigere var din Mac i Thailand - bare sådan cirka.
Hilsen Monika
Avatar billede AndersKT87 Novice
06. december 2014 - 19:29 #3
Kan desværre ikke huske hvor meget jeg præcist sparede, men læste lige lidt mere om kæb af telefoner i udlandet, og det er vist lidt anderledes end med computere. Der er flere ting man skal tage højde for.

Læs mere her:

http://iphoneguide.dk/iphone-forum/emne/iphone-5s-fra-thailand/
Avatar billede Moonie- Praktikant
06. december 2014 - 19:54 #4
Mange tak, det vil jeg kigge på også. Da det er en Ipad og ikke en telefon jeg er interesseret i, vil jeg lige afvente om yderligere andre herinde har erfaringer eller lign. med Ipads.
Avatar billede AndersKT87 Novice
30. december 2014 - 17:31 #5
på opfordring via pm, her er svar :-)