Avatar billede GFB123 Nybegynder
06. december 2014 - 17:50 Der er 4 kommentarer

CSS Remove admin

Er der nogle der ved hvordan man fjerner en admin efter tid? Jeg bruger filen admins_simple.ini
Avatar billede Slater Ekspert
06. december 2014 - 20:09 #1
Dit spørgsmål giver ingen mening. Jeg tror vi er nødt til at vide hvad du snakker om.
Avatar billede GFB123 Nybegynder
07. december 2014 - 22:18 #2
Det jeg mener er: Jeg har en Counter strike source server. Når man skriver en admin ind i filen admins_simple.ini er der så nogle der ved hvordan man får serveren til at fjerne den admin når tiden er gået?
Avatar billede bilbodog Nybegynder
28. december 2014 - 18:55 #3
Hej, GFB123!

Det er ikke bare noget Sourcemod gør af sig selv. Du skal have et plugin eller addon til at holde styr på tiden for dig. Den vil så fjerne admin efter den givne tid. :)

OBS:
Jeg følger denne tråd og vil svare yderligere, hvis der kommer kommentar.

Vh. bilbodog (Casper Thomsen)
Avatar billede GFB123 Nybegynder
28. december 2014 - 22:28 #4
Kan du lave sådan et plugin til mig? :)