Avatar billede lenaj Praktikant
08. december 2014 - 14:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar Asus T200 eller Acer Switch 10 eller??? Studie PC i men hvilken HJÆLP :-)

Kære PC-eksperter
Har lige købt 2 stk. ASUS 11.6" Transformer Book T200 64 GB
til vores skolebørn på 15 år. Det er til skolebrug.

Fik så i går anbefalet af et vennepar at købe Acer Switch i stedet. Jeg kan godt nå at bytte Asus maskinerne, men hvad er nu bedst.

I Elgiganten anbefalede de HP Pavilion laptop på 13,3
(HP13B080NO).

Nu er jeg sådan i tvivl, om jeg skal bytte de 2 købte Asus maskiner. Har også købt Officepakken til dem.

Det er til studiebrug og lidt surfing på nettet, neflix og lignende.

Håber meget at få jeres hjælp.

Tusinde tak.

Mvh Lena
Avatar billede poko1 Ekspert
08. december 2014 - 15:29 #1
ASUS så ved du hvad du har!
HP + Acer er bunden af skrammel
Avatar billede lenaj Praktikant
23. december 2014 - 00:36 #2
Blev ikke besvaret
Avatar billede poko1 Ekspert
23. december 2014 - 06:46 #3
Blev ikke besvaret ?????
Har du da bedt om at nogen skulle sende næste indlæg som svar ???