Avatar billede alamakota Nybegynder
08. december 2014 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hent info med CVR eller tlf. nummer

Hej Eksperter,

Jeg er i gang med at udvikle en Webshop.
Og har set før at det er muligt at hente adresse og nødvendige oplysninger på virksomheder ved hjælp af CVR og det samme på privatpersoner ved brug af deres telefonnummer.
nummer hvis de for eksempel indtaster det og klikker "hent info".

Er der nogle her som ved hvordan dette gøres, eller om der er nogle API koder man kan hente et sted.

Eller bare som kan pege mig i den rigtige retning.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Jeg håber i forstår hvad jeg mener.
Avatar billede m_soerensen Nybegynder
08. december 2014 - 16:06 #1
via 118.dk er der mulighed for at via en aftale med tdc at hente folks informationer, via deres telefonnummer.

jeg vil gætte på at noget lignende er muligt via cvr registret, men cvr.dk er nede pt. så har ikke mulighed for at finde ud af det.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
08. december 2014 - 16:11 #2
Avatar billede alamakota Nybegynder
09. december 2014 - 10:35 #3
Ok, perfekt.

Tusind tak for hjælpen.

I sender bare et svar.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
10. december 2014 - 20:25 #4
svar