Avatar billede zoom Praktikant
01. juni 2016 - 14:23 Der er 2 kommentarer

Gode ideer til løsninger af musik biblotek for en borger med lav funktionsevne

Hej eksperter

Jeg har en webside med nogle billeder af nogle artister som skal linke til nogle gratis musikfiler eller til nogle musikfiler på vedkommendes iPad.

Personen er ikke i stand til at læse i f.eks iTunes så det kan ikke bruges som det er.
Musikken skal vælges ved at vælge enten billeder af artisternes album eller billeder af de enkelte numre på albummet. Billeder skal man selv kunne tilføje.

Kan man afvikle musikfiler på ens iPad fra en webside og hvordan?
Hvordan sætter man dette op smartest mulig.

MVH
Zoom
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. juni 2016 - 21:18 #1
Superenkelt:

Lav en HTML-side med en tabel (2-3 kolonner), fyld billederne i og brug billederne som link.
Avatar billede zoom Praktikant
02. juni 2016 - 13:01 #2
det er lavet som jeg beskrev og ligger klart på en webside
. Men hvordan linkes ned i brugerens egen filstruktur da linket skal eksekvere musikfiler der ligger på brugerens egen iPad.

Grunden til det skal ligge på en website er at flere skal kunne tilgå den samme indgangs side. den enkelte bruger kommer derfra videre til brugerens private side og herfra skal billederne så bl.a. linke ned på brugerens egne filer der ligger på brugerens iPad?