Avatar billede visto Professor
10. april 2024 - 21:45 Der er 4 kommentarer

Mailchimp: placere Image block i midten af teksten

I Mailchimp vil jeg gerne placere en Image block i midten af min tekst i en regular email campaign, classic builder. Men jeg kan kun placere block'en enten over eller under teksten.
Jeg har prøvet at flytte ved at trække i "håndtaget" øverst til venstre. Jeg kan flytte ved at trække, men når jeg slipper, ryger block'en enten op i toppen eller i bunden.

Hvordan får jeg en image block placeret midt i teksten som beskrevet ovenfor?
Avatar billede visto Professor
10. april 2024 - 22:13 #1
Jeg har fundet ud af, at jeg kan indsætte et billede, hvor jeg vil v.hj.a. knappen Content Studio.

Men hvorfor disse to forskelligartede løsninger: enten Image Block eller indsættelse v.hj.a. Content Studio?

Og stadig: hvis løsningen med Image Block rummer en fordel, vil jeg stadig gerne vide, hvordan den kan indsættes hvor jeg ønsker det.
Avatar billede supportsiden Professor
13. april 2024 - 12:39 #2
Kan du indsætte en tabel ? med 3 felter ved siden af hinanden
Avatar billede visto Professor
13. april 2024 - 12:53 #3
Der er ikke nogen block der hedder tabel/table. Jeg kan heller ikke finde nogen knap, når jeg er i edit-mode. Mener du en html-tabel i koden?
Avatar billede supportsiden Professor
14. april 2024 - 19:04 #4
De var bare et "skud fra hoften" :-) - Kender ikke Mailchimp i dybden :-(