Avatar billede Mette Green Praktikant
15. marts 2024 - 18:13 Der er 1 kommentar

YouTube kana / googlekonto

Hej..

Jeg har en datter på 14 år, som har en YouTube kanal med 14.000 abonnenter, som hun tjener penge på.
Nu har hun fået en mail om at vil skal lave forældrestyring via Family Link ellers slettes hendes konto. Den hun er under 15år.
Det har vi så gjort. Men nu er hendes YouTube kanal væk.
Er der nogle, der ved om vil kan gøre noget for at få den tilbage.?
Hilsen Mette
Avatar billede claes57 Ekspert
15. marts 2024 - 18:59 #1
skriv til youtube / google - vi andre kan ikke ændre på data.