Avatar billede miss-g Seniormester
20. marts 2024 - 14:48 Der er 2 kommentarer

Tjenesten Google Maps ikke tilladt

Er der mon nogle, som ved hvad jeg skal ændre i min Google konto for at få lov til at se Google Maps (på PC) ??  Denne fejl får jeg, når jeg går på Google Maps:

Du har ikke adgang til Google Maps. Mulige årsager til, at du ikke har adgang:

Din konto administreres af en organisation, hvor denne tjeneste er deaktiveret for brugerne.
Din konto kan blive deaktiveret midlertidigt af din organisations administrator.
Dit Google Workspace-abonnement er muligvis ikke længere aktivt.
Du kan prøve at logge ind med en anden konto for at få adgang til denne Google-tjeneste. Hvis du stadig har brug for hjælp, kan du kontakte administratoren af din organisation.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. marts 2024 - 18:19 #1
"Dit Google Workspace-abonnement er muligvis ikke længere aktivt."  Kan det være årsagen?

Hvem er " administratoren af din organisation"?

Er det en almindelig  ...@gmail.com?
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2024 - 00:40 #2
E-mailen er ikke en g-mail.

Jeg har nu bare oprettet en g-mail adresse, så kommer jeg udenom alt det med administrator og nægtet adgang.