Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2016 - 21:00 Der er 1 kommentar

Kvalitets babyalarm

Hejsa.

Har lige fået 2 super dejlige tvillinger, og er derfor på udkig efter en god babyalarm, måske noget på tilbud men det må ikke være noget bras!

Den vi havde før virkede kun halvdelen af gangene, og det er bare ikke en holdbar løsning i længden!
Har selv kigget på lidt forskelligt fra denne side: (link fjernet, admin)
Men så står man igen? er det godt ? virker det?

Lidt gode råd på dette område ville være fedt.
Avatar billede AnyFellow Mester
13. juni 2016 - 21:14 #1
Vi havde købt Supernova, da vi fik vores første barn.

De virkede ikke længere, da vi fik nummer 2, og efter at have undersøgt markedet valgte vi at købe babyalarmerne fra Ikea:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60253481/

Det har vi ikke fortrudt. Efter vores mening fungerer de mindst lige så godt om Supernova, til trods for at de koster mindre end det halve.

Vi synes ikke det giver værdi at have termometer osv., og de holder batteri i rigtig lang tid.

Eneste minus vi har fundet, er at de lyser ret meget, men det har vi løst med et stykke tape.