Avatar billede Mette502 Praktikant
25. juni 2016 - 16:14 Der er 2 kommentarer

Min skærm på min bærbar flimer!

Hej:)
jeg har 2 problemer med min bærbare, som jeg håber at i kan hjlælpe mig med.
jeg har en dell bærbar ( Dell inspiron 15)

1 problem.
Jeg har ikke brugt bærbaren i over 1 1/2 år, så jeg har fuldstndig glemt adgangskoden. den ber om adganskode og afviser så. jeg kan ikke se andre måder jeg kan komme ind på pc´en på.
der er 4 ikoner nede i venstre og højre hjørne, men de er til at ændre sprog, slukke computeren, oprette internet og en til at slå træge taster til
ved i hvordan jeg kan komme ind på den?

2 problem
skærmen flimrer rigtig meget, den blinker i alle mulige nuancer og farver. Hvis jeg bukker skærmen meget ned (næsten lukker den ) virker skærmen normal igen. den stopper med at flimre og viser normale farver, men ligså snart jeg åbner låget, flimrer den igen.
nogen der ved hvad dette kan skyldes?; og hvordan det evt. kan fikses

mvh. Mette
Avatar billede sonalias Seniormester
25. juni 2016 - 16:24 #1
1, masser af guides på nettet til at starte i fejlsikret tilstand og skifte pw,
2. Løs forbindelse i stikket, du kan få det repareret men er sikkert ikke det værd :(
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2016 - 09:43 #2
!. Har åbnet en pc med samme problem. Her brugte jeg et program fra en Hirens boot cd jeg har liggende
http://www.hiren.info/pages/bootcd  Står under password key tools her
2. Knækket kabel mellem bundkort og skærm vil jeg mene.