05. juli 2016 - 22:45 Der er 1 løsning

playstation 3

Kan man udskifte en PS3 harddisk med en laptops interne harddisk og vil det kunne fungere på PS3 er....Jeg har en acer harddisk fra min gamle pc"er.På 600 GB....Formmæssigt har den samme mål og strøm, data overførelses udgange..
Avatar billede sonalias Seniormester
06. juli 2016 - 08:31 #1
Ja det kan man godt, du skal lige huske at den nye harddisk ikke ved noget om PS OS så det skal downloades og lægges på, og husk backup. Følg evt. denne guide
http://www.techradar.com/how-to/gaming/how-to-upgrade-your-ps3-hard-drive-1285911/2